+40 214.480.358    office@inatech.ro    

Cariere la Inatech

Vrei sa faci parte din echipa noastra ?

Cariere la INATECH

INATECH Packaging Supplies & Equipment si-a propus inca de la infiintare sa devina unul dintre cei mai importanti producatori de ambalaje, precum si unul din cei mai buni distribuitori de ambalaje la nivel national. Ne-am bucurat de o crestere constanta, oferind clientilor nostri solutii complete de ambalare, fiind printre singurii care oferim cam tot ceea ce intra in categoria ambalaje. Scopul nostru este sa depasim asteptarile dumneavoastra. Vom realiza acest lucru prin furnizarea de ambalaje de calitate la preturi competitive.

Daca doriti sa faceti parte din echipa INATECH, lasati-ne un CV !
Mentionati in CV pentru ce post doriti sa aplicati !


POSTURI DISPONIBILE :


SOFER DISTRIBUTIE PERMIS CATEGORIA B+C+E

CERINTE:

  • Permis de conducere (cat B+C+E);
  • Experienta minim 1 an in distributie de marfa;
  • Cazier judiciar si auto fara incidente majore;
  • Persoana serioasa;
  • Disponibilitate de la deplasari in zona de sud a tarii (curse de o zi);
  • Capacitate de lucru orientata spre respectarea termenelor limita;
  • Sociabilitate, capacitate de lucru in echipa;
  • Disponibilitate pentru deplasari atat in tara cat si in strainatate.

BENEFICII:

  • Salariu de baza + bonuri de masa + bonusuri in functie de realizari;
  • Program de lucru flexibil 8.00 – 17.00;
  • Contract pe ROMANIA;
  • Carduri de alimentare carburant; Compania noastra lucreaza exclusiv cu sisteme de plata electronica. Nu se lucreaza cu cash, toate drepturile salariale se vireaza in mod legal pe carduri bancare;
  • Diurna in cazul in care cursa depaseste o zi de lucru;masina 3,5 tone cu prelate + remorca;
  • Elaboreaza politicile, procedurile si instrumentele de lucru necesare gestionarii activitatii de achizitii la nivel de companie
  • Masina se lasa soferului acasa;
  • Sambata nu se lucreaza.

CV-ul este obligatoriu !

APLICA !

SPECIALIST ACHIZITII, CONTRACTE, COMERCIAL

RESPONSABILITATI:

  • Identifica furnizori potentiali;
  • Gestioneaza relatia cu furnizorii de marfa din portofoliu: coresponenta de afaceri, comandare marfa, urmarire comenzi de marfa, negociere preturi, liste de pret de achizitie, oferte, contracte;
  • Indeplineste functiunea de cercetare de piata: intocmeste comparatii de pret si produse ale furnizorilor din portofoliu cu oferte ale acestora speciale si oferte ale altor furnizori si propune colaborarea cea mai avantajoasa pentru firma;
  • Intocmeste statistici privind stocurile de marfa de furnizor, vanzarile de marfa pe produs, canal de distributie, furnizor etc si orice alt material de cercetare necesar in elaborarea politicii de dezvoltare si promovare a firmei;
  • Analizeaza si raporteaza situatia produselor din portofoliu si a produselor vandute;
  • Initiaza actiuni de lichidare de stoc pentru produsele capete de stoc sau greu vandabile si urmareste realizarea acestora;
  • Urmareste si ia masuri pentru reducerea cheltuielilor cu achizitiile prin cautarea surselor de aprovizionare celor mai apropiate si cu mijloace cat mai ieftine;
  • Elaboreaza politicile, procedurile şi instrumentele de lucru necesare gestionarii activităţii deachiziţii la nivel de companie;
  • Estimeaza volumetrie si organizeaza transportul intern si extern, pentru achizitiile companiei;
  • Informeaza departamentele interesate asupra termenelor de livrare;
  • Transmite si inregistreaza in sistem ERP confirmarile de comanda externa si interna;
  • Organizeaza platile pentru comenzile trimise;
  • Asigura si verifica procesul de expediere si urmareste comenzile de aprovizionare pana la receptia finala;
  • Obtine de la furnizori interni si externi toate documentele insotitoare, cele privind calitatea, etc;
  • Stabileste forecasturi cu furnizorii.

CERINTE:

  • Varsta cuprinsa intre 26-45 de ani
  • Studii superioare
  • Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj
  • Cunostinte MS Office
  • Cunostinte ERP – reprezinta avantaj
  • Cunostinte de limba engleza si/sau Germana (scris, vorbit)
  • Foarte bune abilitati de negociere, relationare interpersonala, flexibilitate, tenacitate, spirit intreprinzator
  • Capacitate de analiza, deductie logica si sinteza
  • Bune abilitati de organizare
  • Capacitatea de a lucra independent si sub presiune
  • Abordare pozitiva a sarcinilor de lucru
  • Integritate, onestitate, responsabilitate
  • Capacitate de lucru orientata spre respectarea termenelor limita
  • Sociabilitate, capacitate de lucru in echipa
  • Disponibilitate pentru deplasari atat in tara cat si in strainatate
  • Permis de conducere – categoria B

CV-ul este obligatoriu !

APLICA !

REPREZENTANT VANZARI Bucuresti si Zona de N-E a Tarii

CANDIDATUL IDEAL:

  • Identifica furnizori potentiali;
  • Un profesionist in vanzari, entuziast, activ si persuasiv;
  • Experienta comerciala (vanzari sau achizitii) de minimum 1 ani in domeniul ambalajelor pentru protectie sau a materialelor pentru izolatii;
  • O buna cunoastere din punct de vedere tehnic si comercial a domeniilor ambalaje pentru protective sau material pentru izolatii;
  • Experienta in vanzari consultative;
  • Excelente abilitati comunicare, relationare si negociere;
  • Portofoliul propriu de clienti reprezinta un avantaj major;
  • Cunostinte solide de MS Office: Word, Excel, Outlook, documentare si comunicare in mediul internet;
  • Permis conducere cat. B.

RESPONSABILITATI:

  • Varsta cuprinsa intre 26-45 de ani;
  • Prospecteaza in permanenta piata de profil din zona alocata, atat din persectiva concurentei cat si din perspectiva potentialilor clienti;
  • Vaneaza in permanenta clienti noi, mentine si dezvolta clientii din portofoliul propriu;
  • Contacteaza potentialii clienti, stabileste intalniri, construieste, prezinta si negociaza oferta adaptata nevoilor identificate, urmarind livrarea comenzilor si incasarea platilor;
  • Intocmeste rapoarte de vanzari periodice;
  • Se perfectioneaza in mod continuu atat din punct de vedere al cunostintelor tehnice cat si al abilitatilor de vanzari pentru a se putea mentine la standardele de performanta impuse de catre companie.

BENEFICII:

  • Salariu fix, bonuri de masa + commision din vazari;
  • Masina de serviciu, laptop, smartphone;
  • Un mediu de lucru profesional placut si competitiv, in care sunt stimulate si recompensate performantele individuale si de echipa;
  • Cursuri de dezvoltare profesionala platite de companie.

CV-ul este obligatoriu !

APLICA !

ASISTENT MANAGER

CANDIDATUL IDEAL:

  • Studii superioare finalizate (studiile economice reprezinta un avantaj);
  • Initiativa, responsabilitate si capacitate de adaptare;
  • Cunostinte MS Office – nivel avansat;
  • Limba engleza – nivel avansat;
  • Abilitati foarte bune de comunicare verbala si scrisa;
  • Persoana foarte bine organizata, atenta la detalii;
  • Atitudine pozitiva, seriozitate si responsabilitate;
  • Punctuala, capacitate de planificare.

RESPONSABILITATI:

  • Urmarirea si gestionarea agendei managerului si gestionarea documentelor de interes;
  • Gestionarea si evidenta contractelor incheiate la nivelul companiei;
  • Redactarea documentelor si a corespondentei cu diversi furnizori;
  • Intocmirea de prezentari, statistici si raportari conform solicitarilor directorului general;
  • Asigurarea repartizarii informatiilor dinspre management catre toate departamentele firmei, precum si in sens invers;
  • Organizarea de diverse activitati administrative si de protocol;
  • Participarea la sedintele de management si pregatirea de raportari corespunzatoare;
  • Intampinarea clientilor sau a partenerilor, informarea colegilor despre sosirea acestora, asigurarea protocolului aferent.

BENEFICII:

  • Salariu fix, bonuri de masa;
  • Laptop, telefon de serviciu;
  • Un mediu de lucru profesional placut si competitiv, in care sunt stimulate si recompensate performantele individuale si de echipa;
  • Cursuri de dezvoltare profesionala platite de companie.

CV-ul este obligatoriu !

APLICA !

MANIPULATOR MARFA

CANDIDATUL IDEAL:

  • Initiativa, responsabilitate si capacitate de adaptare;
  • Abilitati foarte bune de comunicare;
  • Persoana foarte bine organizata;
  • Atitudine pozitiva si seriozitate;
  • Punctuala.

RESPONSABILITATI:

  • Lucru in depozitul de marfa;
  • Participarea la sedintele de management;

BENEFICII:

  • Salariu fix, bonuri de masa;

CV-ul este obligatoriu !

APLICA !

Alatura-te echipei INATECH !

INATECH Packaging Supplies & Equipment isi mareste echipa !

Cautam oameni tineri, dinamici, dornici de afirmare, care sa faca parte din echipa noastra. Daca ai permis de conducere categoria B, C sau DE, esti comunicativ, dinamic, dornic de afirmare si doresti sa faci parte din echipa noastra, apasa butonul verde de mai jos si trimite-ne un cv !

HAI IN ECHIPA !