+40 214.480.358    office@inatech.ro    

Stiati ca ambalajul produsului este la fel de important ca si produsul in sine?

Ambalajul produsului este la fel de important ca si produsul

Stiati ca ambalajul produsului este la fel de important ca si produsul in sine?

Rolul ambalajului unui produs nu este doar de a-l proteja ci si de a transmite clientilor ce reprezinta brandul dumneavoastra. De aceea ambalajul produsului este la fel de important ca si produsul in sine.

Majoritatea cumparatorilor nu au timpul si energia necesara pentru a cantari avantajele si dezavantajele produselor pe care le cumpara. Din acest motiv aleg varianta cea mai usoara si anume: ambalajul. Aceasta este cauza esuarii a 95% dintre produsele noi de pe piata.

Pentru multe companii, ambalajul a avut un impact atat de puternic, incat a devenit mult mai cunoscut decat produsele in sine. De ce? Pentru ca ambalajul transmite cumparatorilor de ce produsul si brandul tau sunt diferite de cele care exista pe piata.

Este foarte important ca acele companii care sunt in crestere sa aiba ambalaje foarte bine concepute pentru a avea un impact asupra vanzarilor.

Ambalajul este la fel de important ca si produsul in sine

Cum sa proiectati ambalaje care sa aiba un impact vizual

Toate companiile care sunt la inceput de drum, cauta sa devina cunoscuti intr-un timp record. Primul pas pentru a deveni renumit este ambalajul. Ce ar trebui sa faceti ca ambalajele sa se diferentieze de competitie?

1. Cunoaste-ti clientii! Nu orice culoare se potriveste pentru toate brandurile. Nu-ti fie teama sa devii indraznet.

2. Un impact deosebit il pot avea chiar si ambalajele mai ieftine. Daca ai un budget redus, poti personaliza ambalajele in asa fel incat sa arate foarte chic.

3. Faceti ambalajele ca parte din experienta. Acestea trebuie sa reflecte atat o eleganta cat si o experienta usor de utilizat pentru produs.

4. Luati in considerare ambalajele ecologice. Ambalajele care sunt reciclabile sau reutilizabile vor fi intotdeauna preferate de consumatori. Peste 50% din populatia globului se decid sa achizitioneze un produs tinand cont de ambalajele care au un impact pozitiv asupra mediului inconjurator.

Ambalajul produsului este la fel de important ca si produsul

Prin urmare, scopul unui ambalaj este sa comunice ceea ce reprezinta brandul dumneavoastra, sa creeze o impresie de lunga durata, atat pe raft, cat si in mintea clientilor.

Pentru sfaturi suplimentare cu privire la gama de produse si operatiunile de ambalare, contactati specialistii nostri in ambalaje la +40 214.480.358 sau office@inatech.ro

Comentarii (0)